رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روش شناسی پژوهش در علوم انسانی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
»
Writer
» پروفایل زهره امیری
مقالات ارائه شده توسط کاربر
آرشیو شمارهها
دوره 13
1401
شماره 2
-
روششناسی پژوهش در علوم انسانی 26، بهار و تابستان 1401
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 25، بهار و تابستان 1401
دوره 12
1400
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 24، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 23، بهار و تابستان 1400
دوره 11
1399
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 22، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 21، بهار و تابستان 1399
دوره 10
1398
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 20، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 19، بهار و تابستان 1398
دوره 9
1397
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 18، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 17، بهار و تابستان 1397
دوره 8
1396
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 16، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 15، بهار و تابستان 1396
دوره 7
1395
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 14، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 13، بهار و تابستان 1395
دوره 6
1394
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 12، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 11، بهار و تابستان 1394
دوره 5
1393
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 9، بهار و تابستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
تبهای اولیه
مشاهده
مقالات نویسنده
(لبه فعال)
تربیت اخلاقی و بایستههای اخلاق پژوهش در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران؛ تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی
✍️
مهدی امیری
/ عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
اکبر پرتابیان
/ کارشناس ارشد تحقیقات آموزشی دانشگاه پیام نور
زهره امیری
/ کارشناس علوم قرآنی حوزه علمیه قم
صفحهها:
87
-
102
تاریخ دریافت: 1394/04/26
تاریخ پذیرش: 1394/09/19