Skip to main content
فارسی
RSS
Sign UP
Sign IN
Research Methodology in the Human Sciences
Home
Browse
By Issue
Author Index
Journal Info
About Journal
Aims and Scope
Editorial Board
Publication Ethics
Peer Review Process
Form of conflict of interest
Authors Commitment Form
Reviewers
Contact Us
Submit Manuscript
Advanced Search
Enter your keywords
You are here
خانه
پژوهش
تحقیق میدانى (چیستی و چرایی)
Seyyed hosein Sharafoddin
/ Professor - Department of Sociology, Imam Khomeini Educational and Research Institute
Pages:
55
-
74
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
مسئله یابی پژوهش؛ ضرورتی انکارناپذیر در پایان نامه های تحصیلات تکمیلی
✍️
Zohreh
/ دانشجوی کارشناسی ارشد
Tahereh
/ دانشیار فلسفه آموزش و پرورش- دانشگاه فردوسی مشهد
Mohammad reza Ahanchiyani
/ دانشیار علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه فردوسی مشهد
Pages:
117
-
130
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
جایگاه و قلمرو پژوهش کیفی؛ نقد و بررسی
Mohammad Fouladi vanda
/ دانشیار گروه جامعهشناسی
Pages:
27
-
46
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
اخلاق پژوهشگران: بحثی دربارهی نقش پارسایی در پژوهش
Ahmadhosein Sharifi
/ استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی
Pages:
133
-
148
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
عوامل بازدارنده مؤثر بر پژوهشهای فرهنگیان؛ اولویتها و راهکارهای برونرفت از منظر دبیران مدارس متوسطه لاهیجان
✍️
Seyfollah Fazlollahi Ghamshi
/ دانشیار گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
مهکامه میرتمیزدوست
Pages:
103
-
122
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
پژوهش در نظام آموزشی حوزه بازدارندهها و راهکارها
Seyfollah Fazlollahi Ghamshi
/ دانشیار گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
Mansoreh
Pages:
95
-
114
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
روششناسی قومنگاری بهعنوان یکی از رویکردهای پژوهش کیفی؛ با استفاده از کتاب مهمانهای شیخ
✍️
Mahdi Yousefi
/ دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
Seyfollah Fazlollahi Ghamshi
/ دانشیار گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
Pages:
93
-
107
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
پژوهشروایی در تعلیم و تربیت
✍️
Khaled
/ دانشجوی دکترا
Ahmadreza
Farid
Pages:
59
-
70
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
نگاهی به چیستی و چرایی پژوهش گروهی
Gholam ali Azizi kiya
/ دانشیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Pages:
41
-
54
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24
فراتحلیل روششناختی پژوهش دلفی بهعنوان یک رویکرد کیفی
Fahimeh
/ دانشجوی دکترا
✍️
Seyfollah Fazlollahi Ghamshi
/ دانشیار گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
Pages:
79
-
96
Receive Date: 2025/02/24
Accept Date: 2025/02/24