رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روش شناسی پژوهش در علوم انسانی
(راه اندازی آزمایشی)
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 13
1401
شماره 2
-
روششناسی پژوهش در علوم انسانی 26، بهار و تابستان 1401
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 25، بهار و تابستان 1401
دوره 12
1400
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 24، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 23، بهار و تابستان 1400
دوره 11
1399
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 22، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 21، بهار و تابستان 1399
دوره 10
1398
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 20، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 19، بهار و تابستان 1398
دوره 9
1397
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 18، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 17، بهار و تابستان 1397
دوره 8
1396
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 16، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 15، بهار و تابستان 1396
دوره 7
1395
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 14، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 13، بهار و تابستان 1395
دوره 6
1394
شماره 2
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 12، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 11، بهار و تابستان 1394
دوره 5
1393
شماره 1
-
عیار پژوهش در علوم انسانی 9، بهار و تابستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
عیار پژوهش در علوم انسانی 18، پاییز و زمستان 1397
روش شناسی پژوهش در علوم انسانی، سال نهم، شماره دوم، پیاپی 18، پاییز و زمستان 1397
روششناسی آیتالله مصباح یزدی در پاسخ به شبهات اعتقادی
✍️
احمدحسین شریفی
/ استاد گروه فلسفه مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
محمدعلی محیطی اردکان
/ استادیار گروه فلسفه مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
5
-
17
تاریخ دریافت: 1399/09/22
تاریخ پذیرش: 1399/12/24
واسازی در جایگاه روش پژوهش کیفی: مطالعه موردی بررسی و تعیین اهداف تربیتی
مهدی یوسفی
/ دکتری فلسفة تعلیم و تربیت، گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی، قم
صفحهها:
19
-
32
تاریخ دریافت: 1399/08/06
تاریخ پذیرش: 1399/11/12
تحلیلی از خطاپذیری علم حصولی و نقصان توانمندیهای شناختی انسان؛ و راه برونرفت از مشکل کشف واقعیتهای روانشناختی
محمدرضا احمدی محمدآبادی
/ استادیار گروه روان شناسی مؤسسة آموزشی پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
33
-
46
تاریخ دریافت: 1399/10/11
تاریخ پذیرش: 1399/12/16
روششناسی پوزیتیویسم و نقش آن در تطورات چهار حوزة دانش سیاسی
مهدی حسن زاده
/ دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
47
-
64
تاریخ دریافت: 1399/09/29
تاریخ پذیرش: 1399/11/19
نگاهی بر روششناسی گرنددتئوری (داده بنیاد) بهعنوان پژوهش کیفی
فرییا فلاح حسین آبادی
/ دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی
✍️
سیفاله فضلالهی قمشی
/ استادیار و دکترای تخصصی برنامه ریزی درسی، گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم
صفحهها:
65
-
80
تاریخ دریافت: 1399/09/22
تاریخ پذیرش: 1399/12/17
روششناسی پژوهشهای آمیخته؛ رویکردی نو، کاربردی و ارزشمند
حسین اخلاق خوب
/ دانشجوی دکتری گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی
✍️
سیفاله فضلالهی قمشی
/ استادیار و دکترای تخصصی برنامه ریزی درسی، گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم
صفحهها:
81
-
92
تاریخ دریافت: 1399/09/19
تاریخ پذیرش: 1399/11/03