فانی، مرضیه
گفتمانکاوی و کاربست آن در متون روایی [دوره 2، شماره دوم، 1389، صفحات 71 - 100]
فتحعلی، محمود
مقایسهی تأثیر گسترهی دین در فرایند اسلامیسازی علوم از منظر آیتالله جوادی آملی و آیتالله مصباح یزدی [دوره 9، شماره اول، 1397، صفحات 5 - 22]
فراوانی، مریم
بررسی ضریب درگیری و سطح خوانایی کتاب درسی تفکر و پژوهش کلاس ششم [دوره 7، شماره اول، 1395، صفحات 83 - 100]
فرجی ارمکی، اکبر
بنیادشناسی پژوهش در حوزهی علوم دین و معارف اسلامی [دوره 2، شماره اول، 1389، صفحات 95 - 118]
فصیحی، امان الله
بررسی روشهای مطالعه جامعهشناسانه دین [دوره 1، شماره اول، 1388، صفحات 123 - 148]
مقایسهی روش تبیین کارکردی جامعهشناسان و عالمان دین در عرصهی دینپژوهی [دوره 1، شماره دوم، 1388، صفحات 101 - 132]
مدیریت کیفیت در تحقیق کیفی با تأکید بر گرانددتئوری و اثنوگرافی [دوره 3، شماره دوم، 1390، صفحات 45 - 66]
فضلالهی قمشی، سیفاله
کرسیهای نظریهپردازی، نقد و مناظرهی علمی در دانشگاهها؛ بازدارندهها و راهکارهای برونرفت [دوره 6، شماره اول، 1394، صفحات 39 - 56]
بررسی ضریب درگیری و سطح خوانایی کتاب درسی تفکر و پژوهش کلاس ششم [دوره 7، شماره اول، 1395، صفحات 83 - 100]
خوانشی نو از روششناسی مطالعات دلالتپژوهی [دوره 10، شماره اول، 1398، صفحات 93 - 108]
فراتحلیل روششناختی پژوهش دلفی بهعنوان یک رویکرد کیفی [دوره 11، شماره اول، 1399، صفحات 79 - 96]
مردمنگاری بهمثابه رویکردی کیفی [دوره 13، شماره اول، 1401، صفحات 89 - 104]
عوامل بازدارنده مؤثر بر پژوهشهای فرهنگیان؛ اولویتها و راهکارهای برونرفت از منظر دبیران مدارس متوسطه لاهیجان [دوره 5، شماره اول، 1393، صفحات 103 - 122]
روششناسی قومنگاری بهعنوان یکی از رویکردهای پژوهش کیفی؛ با استفاده از کتاب مهمانهای شیخ [دوره 6، شماره اول، 1394، صفحات 93 - 107]
نگاهی بر روششناسی گرنددتئوری (داده بنیاد) بهعنوان پژوهش کیفی [دوره 9، شماره دوم، 1397، صفحات 65 - 80]
مطالعهای موردی در روششناسی پژوهش واسازی بهعنوان یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره دوم، 1398، صفحات 53 - 66]
واکاوی پژوهش «تحلیل موقعیتی» [دوره 11، شماره دوم، 1399، صفحات 99 - 116]
نگاهی نو به روششناسی اقدامپژوهی بهمثابه پژوهش کیفی با رویکرد فراتحلیل [دوره 13، شماره دوم، 1401، صفحات 7 - 26]
روششناسی تحلیل محتوا با تأکید بر تکنیکهای خوانایی سنجی و تعین ضریب درگیری متون [دوره 2، شماره اول، 1389، صفحات 71 - 94]
پژوهش در نظام آموزشی حوزه بازدارندهها و راهکارها [دوره 4، شماره اول، 1392، صفحات 95 - 114]
موانع و اولویت های نظریه پردازی در دانشگاه ها؛ بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر [دوره 5، شماره دوم، 1393، صفحات 71 - 89]
روششناسی قومنگاری آموزشی با رویکردی به تجارب؛ مدرسهی «امید» روستای آکامپالای اوگاندا [دوره 6، شماره دوم، 1394، صفحات 71 - 84]
روششناسی قومنگاری آموزشی بر اساس تجارب مدرسه نور در روستای اوریری کنیا [دوره 7، شماره دوم، 1395، صفحات 107 - 122]
روششناسی پژوهشهای آمیخته؛ رویکردی نو، کاربردی و ارزشمند [دوره 9، شماره دوم، 1397، صفحات 81 - 92]
بازآرایی روششناختی نشانهشناسی؛ ابزار علمی فهم حقایق پنهان در نمادهای فرهنگی [دوره 10، شماره دوم، 1398، صفحات 67 - 83]
نگاهی به روششناسی تحلیل گفتمان [دوره 10، شماره اول، 1398، صفحات 73 - 92]
بازکاوی روششناسی موردپژوهی بهعنوان رویکرد عمیق و کیفی [دوره 11، شماره اول، 1399، صفحات 65 - 78]
جستاری در تحلیل محتوا [دوره 13، شماره اول، 1401، صفحات 73 - 88]
فلاح حسین آبادی، فرییا
نگاهی بر روششناسی گرنددتئوری (داده بنیاد) بهعنوان پژوهش کیفی [دوره 9، شماره دوم، 1397، صفحات 65 - 80]
جستاری در تحلیل محتوا [دوره 13، شماره اول، 1401، صفحات 73 - 88]
فولادی وندا، محمد
واکاوی اصول و روش پژوهش ابوریحان بیرونی و ابن خلدون [دوره 5، شماره اول، 1393، صفحات 23 - 42]
جستاری در علم دینی؛ نقد و بررسی رویکرد تأسیسی [دوره 7، شماره دوم، 1395، صفحات 5 - 28]
جایگاه و قلمرو پژوهش کیفی؛ نقد و بررسی [دوره 4، شماره دوم، 1392، صفحات 27 - 46]
شیوه دانش پژوهی؛ مقایسه،بررسی و نقد دو رویکرد سنتی وجدید [دوره 5، شماره دوم، 1393، صفحات 91 - 110]